sábado, 23 de junio de 2012

APUNTES CANON I

Sinxelamente unhas capturas do regulamento. Cada quen que saque as suas conclusións:

 1ª Imaxe: ¿Quenes están EXENTOS de pagar o Canon de auga?


 Quizais ahi que diferenciar entre a suposición de que a Xunta non vai de momento a abrir expedente administrativo a aqueles que non cumpran coa lexislación vixente e a afirmación de que Comunidades de Usuarios están exentas do pago do Canon. 
Queda riba da mesa a suposición.

DISPOSICIÓN ADICIONAL DECIMOCUARTA. Anulación y no liquidación de deudas por los tributos establecidos en la presente Ley. Redacción según Ley 12/2011, de 26 de diciembre.
La no liquidación de deudas o la anulación y baja en contabilidad de deudas ya liquidadas en concepto de canon del agua y de coeficiente de vertido cuando su ejecución resulte antieconómica se regulará de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 23.5 del texto refundido de la Ley de régimen financiero y presupuestario de Galicia, aprobado por Decreto Legislativo 1/1999. A estos efectos, el órgano gestor de estos tributos hará una memoria económica que justifique y determine el umbral de antieconomicidad en el que se considere que se produce aquel efecto para cada uno de los tributos señalados. La memoria deberá ser remitida a la consejería competente en materia de hacienda, que en atención a la política general en la materia, dispondrá el límite cuantitativo mediante la normativa correspondiente.


2ª Imaxe ¿Teñen un papel as Comunidades de Usuarios no cobro do canon? ¿Aparecen no regulamento? ¿Contemplase como e cando teñen que pagar? ¿Contemplase como teñen que pagar os usuarios se as Comunidades non son Entidades suministradoras?... a resposta e moi clara: SI. 
A pregunta e : ¿se nunca van a pagar canon as Comunidades de Usuarios por que non aparecen exentas? ¿por que se especifica como hai que facer as liquidacións e incluso hai modelos para facelo?

3ª Imaxe. Número de litros para facer o cálculo do canon. Boas novas para aqueles que esllemos a estimación obxectiva. Calculabase un canon de 6,4€/ano pero con esta nova dotación de litros descende a 4,5€/ano.
No seguinte post colgamos os cálculos.



Publicar un comentario